Centro de recursos para la Sostenibilidad Urbana / Iraunkortasuna lortzeko bitartekoen Zentroa


Pl. Celestino Mª del Arenal, 3 Trasera, 48015 Bilbao (metro Sarriko) Tfno: 94 496 77 17
ingurubide@haizelan.com
HORARIO / ORDUTEGIA:
Lunes a jueves/ Astelehenetik ostegunera 9-14h 15 - 17h. Viernes / Ostirala 9-14h.
www.ingurubide.org

jueves, 17 de marzo de 2016

BERDEAGO 2016 LABURPEN BIDEOA. Berdeagoren IV. edizioak jasangarritsunarekin arduraturik dauden 11.592 bisitari erakarri zituen / VIDEO RESUMEN BERDEAGO 2016. La IV. edición de berdeago atrajo a 11.592 visitantes interesados por la sostenibilidad.

Otsailaren 19,20 eta 21an ospatutako Euskal Ingurugiro Iraunkortasun Azokaren IV. edizioak, ateak itxi zituen 9 probintzia baino gehiagotik etorritako 11.592 bisitari erakarriz. Stand-en kalitatea, hauek eskainitako produktuak eta haien profesionaltasuna izan ziren azokara hurbildu ziren bisitari gehienek errepikaturiko iruzkinak. 

Gainera, publiko partikularra erakartzeaz gain, berdeagok publiko espezializatuagoa erakartzea lortu du aurten, azokan eskaini ziren hitzaldi teknikoagoei esker, adibidez "Passivhaus"-aren ingurukoa. Jasangarritasuna eta energia eta baliabidekiko eraginkortasuna, guztion esku dauden gaiak dira. Alde batetik, profesionalak teknologia ezberdinen preskiptore direlako, eta bestalde partikularrak, hauek ingurumenarekiko soluzioak aplikatzea erabakitzen baitute, haien fakturetan aurrezteko eta isurketen murrizketan kolaboratzeko asmoz.
Aurtengo edizioa laburtzen eta islatzen duen bideoa luzatzen digute.



La IV. edición de la Feria Vasca de la Sostenibilidad ambiental celebrada los días 19, 20 y 21 de febrero cerró sus puertas con una asistencia de nada más y nada menos que 11.592 personas, procedentes de más de 9 provincias. La calidad de los stand y los productos que estos ofrecían, y la profesionalidad de los mismos, fue el comentario más repetido por los visitantes que se acercaron al recinto.

Además, este año berdeago consiguió atraer a un público más especializado además del visitante particular, debido a la oferta de ponencias de carácter más técnico como es el "Passivhaus". La sostenibilidad y la eficiencia en torno a la energía y a los recursos es algo que nos incumbe a todos, tanto a los profesionales que prescriben diferentes tecnologías, como a los particulares que deciden aplicar dichas soluciones medio ambientales con el fin de ahorrar en sus facturas y colaborar en la reducción de emisiones.
Nos dejan un vídeo resumen que refleja lo que sucedió en esta edición.

No hay comentarios:

Publicar un comentario